Анкета с кучей вопросов должна помогать клиенту легче расставаться с деньгами)) один из относительно честных способов от'ёма денег у населения))
Прим.: КТМ предлагает уже при заказе выбрать одну из 3 жёсткостей пружин.
Triumph Tiger 1200 (2016-)
Sass the TSAS
Base models get conventional (albeit fully adjustable) WP suspension while the four up-spec bikes get WP's version of semi-active suspension called Triumph Semi Active Suspension (TSAS). TSAS electronically controls front and rear damping, as well as rear preload settings. IMU data measures pitch rate, yaw and roll rates, as well as vertical, longitudinal and lateral acceleration to determine optimum rear suspension settings.
When TSAS is set in Road (auto) mode, optimum rear shock preload is identified and then adjusted at bike startup to take into account rider and passenger weight and any cargo and will refine settings continually as needed and will recheck the setting again when you stop. Rebound and compression damping is checked and adjustments made every 10ms if required.
ADVERTISEMENT
TSAS is designed with rider preference and control in mind. Each ride mode has a predetermined comfort setting, but it is easy to adjust the level of damping on the fly to match how you want the bike to respond to road conditions and handling—choose from nine steps ranging from Comfort to Sport. In this sense, Triumph’s approach is more like KTM’s, where ride modes preset suspension settings but they’re not locked into them. You can skew the suspension response inside any given ride mode. BMW, by contrast, gives fewer options for changing suspension action without also changing to a different ride mode.
In real-world use the system works really well to adapt the suspension to a wide range of conditions.
Обождите))
Автор переехал в Грецию, где всё есть, и купил 700 Тенере?
"… гора примечательна тем, что именно дорога от нее составляет современную марафонскую дистанцию, и 2.5 тыс лет назад там была битва с турками" — так гора или озеро? Точно с турками?))
«запасной рубашкой и зубной щеткой.»
просто нет слов. такие люди меняют мир. и сразу понимаешь, что твои дальняки в современном мире — детский сад )) и нет ничего невозможного.
«просто потому что они были не той национальности» — у вас неверное представление о причинах.
Булгаков это писал по отношению к Москве, а не к Абхазии.
«Я – Швондер, она – Вяземская, он – товарищ Пеструхин и Жаровкин. „
"… плюс золотистые линии на баке и боковых панелях, нанесенные вручную. Всего планируется 1000 таких мотоциклов."
И парни на заводе Royal Enfield такие: " — а что так можно было? Мы все баки вручую кисточкой раскрашиваем и никакого бонуса за hand made и премиальность" ))
Прим.: КТМ предлагает уже при заказе выбрать одну из 3 жёсткостей пружин.
у вилки 1200-го Тайгера нет преднатяга. Так ни у кого по-моему нет.
Про 900 ГТ Про — только зад, да.
Sass the TSAS
Base models get conventional (albeit fully adjustable) WP suspension while the four up-spec bikes get WP's version of semi-active suspension called Triumph Semi Active Suspension (TSAS). TSAS electronically controls front and rear damping, as well as rear preload settings. IMU data measures pitch rate, yaw and roll rates, as well as vertical, longitudinal and lateral acceleration to determine optimum rear suspension settings.
When TSAS is set in Road (auto) mode, optimum rear shock preload is identified and then adjusted at bike startup to take into account rider and passenger weight and any cargo and will refine settings continually as needed and will recheck the setting again when you stop. Rebound and compression damping is checked and adjustments made every 10ms if required.
TSAS, for Triumph Semi Active Suspension, is WP’s version of semi-active suspension.
TSAS, for Triumph Semi Active Suspension, is WP’s version of semi-active suspension.©Motorcyclist
The TSAS Off-Road mode has softer preload settings and damping that is adjusted to manage any type of terrain. The system is even smart enough to recognize when you suddenly stumbled upon some gnarly surface and quickly switches to the off-road mode.
ADVERTISEMENT
TSAS is designed with rider preference and control in mind. Each ride mode has a predetermined comfort setting, but it is easy to adjust the level of damping on the fly to match how you want the bike to respond to road conditions and handling—choose from nine steps ranging from Comfort to Sport. In this sense, Triumph’s approach is more like KTM’s, where ride modes preset suspension settings but they’re not locked into them. You can skew the suspension response inside any given ride mode. BMW, by contrast, gives fewer options for changing suspension action without also changing to a different ride mode.
In real-world use the system works really well to adapt the suspension to a wide range of conditions.
www.motorcyclistonline.com/tech-review-triumph-goes-all-electronic-y-with-new-tiger-explorer-adv-for-2016/
Автор переехал в Грецию, где всё есть, и купил 700 Тенере?
"… гора примечательна тем, что именно дорога от нее составляет современную марафонскую дистанцию, и 2.5 тыс лет назад там была битва с турками" — так гора или озеро? Точно с турками?))
просто нет слов. такие люди меняют мир. и сразу понимаешь, что твои дальняки в современном мире — детский сад )) и нет ничего невозможного.
Булгаков это писал по отношению к Москве, а не к Абхазии.
«Я – Швондер, она – Вяземская, он – товарищ Пеструхин и Жаровкин. „
«расход: 4 л / 100 км» — 4.6
+ Ride-by-wire throttle with switchable traction control
+ 2 riding modes (road and rain)
+Cruise control
По-моему — весчь!
Эсли сделают ещё Black Edition, совсем будет тема.
bikepost.ru/blog/moto_guzzi/92963/Modelnyj-rjad-Moto-Guzzi-V7-2021-poluchil-neobkhodimye-obnovlenija.html
И парни на заводе Royal Enfield такие: " — а что так можно было? Мы все баки вручую кисточкой раскрашиваем и никакого бонуса за hand made и премиальность" ))