* Liquid-cooled, DOHC, 16-valve 1,043 cc In-line Four with a bore and stroke of 77.0 x 56.0 mm offers strong low-mid range torque with smooth power delivery. Compared to the Z1000, the engine delivers a stronger low-mid range with a slightly reduced peak power. Both peak power and torque occur at lower rpm than on the Z1000.
* A number of key differences from the Z1000 engine help achieve the lower-focused engine performance: Compression ratio is 10.3:1 (down from 11.8:1) care of a new combustion chamber. IN/EX cam profiles have shorter duration and reduced lift. (Valves and springs are also unique to the Versys 1000.)
— крепление переднего крыла явно хлипкое;
— ржавеют спицы — низкое качество;
— про черезчур болтающуюся приборку много где отмечали, а если ещио и фара страдает, совсем плохо;
— ветровик крепится на пластиковой раме — погоня за снижением веса вылазит боком.
Тенере таки отдаёт дешевизной.
* A number of key differences from the Z1000 engine help achieve the lower-focused engine performance: Compression ratio is 10.3:1 (down from 11.8:1) care of a new combustion chamber. IN/EX cam profiles have shorter duration and reduced lift. (Valves and springs are also unique to the Versys 1000.)
versys 1000 — 10.3:1
а куда же делись простые дорожники?))
усилили подрамник.
The fuel injection mapping, camshaft, and valve timing.
Рискну предположить, что СВ1100Х — отдельно, NТ1100 — отдельно.
— ржавеют спицы — низкое качество;
— про черезчур болтающуюся приборку много где отмечали, а если ещио и фара страдает, совсем плохо;
— ветровик крепится на пластиковой раме — погоня за снижением веса вылазит боком.
Тенере таки отдаёт дешевизной.
Даже в Украине продают.