Я проверяю с какой скоростью Лена заметит и отреагирует на коммент про КТМ :)
А так я с тобой согласен — доминирование одного производителя скучно. Кроме Камаза, конечно :)
Хоть все моторекламы по большей части одинаковые, этот ролик довольно хорош! Да и мотоцикл нравится, несмотря на то, что я мало что понимаю в этом классе.
The transmission features an oil bath clutch with “slipper” function and super-light feel at the lever.
Its design uses a progressive self-servo mechanism that presses the plates together when under drive from the engine, enabling the reduction of the clutch spring rates. This results in a much lighter clutch lever at the handlebar, ideal in stop-start traffic or during long journeys
А так я с тобой согласен — доминирование одного производителя скучно. Кроме Камаза, конечно :)
под байкерами понимаю именно чопперистов
ни -> они
Its design uses a progressive self-servo mechanism that presses the plates together when under drive from the engine, enabling the reduction of the clutch spring rates. This results in a much lighter clutch lever at the handlebar, ideal in stop-start traffic or during long journeys