PROCEDURE
When the helmet is sold the warranty card comprising all the information must be filled out and returned to SHARK SA by the purchaser. All warranty claims must be made to the SHARK dealer that sold the helmet.
For a warranty claim to be considered, the purchaser must notify the dealer of the problem that has arisen, and return the helmet that is the subject of the claim, together with the warranty card filled out when the helmet was purchased. The present warranty is valid solely in member states of the European Union. This warranty does not affect in any way the statutory rights of the purchaser as stipulated by directive 1999/44CE.
Внимательнее читай :)
я буду с Вами разбираться а не с производителем? )))
Как это предложение связано лимитом на беспошлинный ввоз? Больше похоже на то, что эта фраза относится к изменениям таможенного оформления (обсуждалось тут). Тем более, что долнительные требования ФТС уже отменили:
Самое смешное, что никаких новых правил ФТС не вводили :) Они лишь попросили соблюдать уже существующие законы РФ :))))
Для экспресс доставок уже нужно предъявлять выписки по оплате данной посылки. Собственно, поэтому они и отказались доставлять посылки для частников в Россию :)
Если ты внимательно прочитаешь условия гарантии шарка, то внезапно окажется, что распространяется она только на евросоюз. И предъявлять претензии нужно строго продавцу, у которого куплен шлем. Так что вэлкам в капитализм :)
Если ты заказал айпад, то не на него пошлина не будет действовать. А если мешок брелков на такую же сумму, то не всё, что превышает 120 евро — пошлина.
У них он стоит 8900 без скидок. А сейчас вообще 7200. А некоторые расцветки ещё дешевле. Насколько мне известно базовая цена у них тоже не менялась. Т.е. ты всё же ошибаешься.
When the helmet is sold the warranty card comprising all the information must be filled out and returned to SHARK SA by the purchaser.
All warranty claims must be made to the SHARK dealer that sold the helmet.
For a warranty claim to be considered, the purchaser must notify the dealer of the problem that has arisen, and return the helmet that is the subject of the claim, together with the warranty card filled out when the helmet was purchased.
The present warranty is valid solely in member states of the European Union. This warranty does not affect in any way the statutory rights of the purchaser as stipulated by directive 1999/44CE.
Внимательнее читай :)
да