Проект продается, 60 000 USD [email protected]
0
thelik
  • thelik
  • 13 января 2015 в 22:36
також для таких цілей підходить гліцерин, можна придбати в аптеці
+1
thelik
  • thelik
  • 2 января 2015 в 12:19
0
thelik
  • thelik
  • 30 декабря 2014 в 12:42
увесь твій підігрів до одного місця, якщо не зробити вітрозахисне скло на мотоцикл
0
thelik
  • thelik
  • 14 декабря 2014 в 12:22
добре що двигун вирішив замінити
+1
thelik
  • thelik
  • 14 декабря 2014 в 12:17
яке страхіття
0
thelik
  • thelik
  • 5 сентября 2014 в 18:30
підготовка на продажу ))
0
thelik
  • thelik
  • 13 августа 2014 в 13:36
не заважай техніці працювати!
0
thelik
  • thelik
  • 28 апреля 2014 в 11:19
трансалп !:) який коштує 4000
-1
thelik
  • thelik
  • 28 апреля 2014 в 10:51
тому що для такого старого мотоцикла у нього дуже велика ціна. не пропорційна року виготовлення і якості. За 6000-7000 можна купити наприклад гарний інжекторний vstrom на якому буде потужний економічний мотор, міцна рама, вітровий захист, освітлення, регулюючи підвіски і міцні гальма.І на якому не потрібно буде міняти(пропаювати) комутатори і ставити бензинові насоси з човна віхрь
-5
thelik
  • thelik
  • 27 апреля 2014 в 23:16
африка це гімно за яке коштуе дуже багато, трансальп кращий!
+11
thelik
  • thelik
  • 14 апреля 2014 в 20:50
0
thelik
  • thelik
  • 5 апреля 2014 в 12:55
все що зроблено людиною можна відремонтувати
+4
thelik
  • thelik
  • 4 апреля 2014 в 17:26
мені подобається коли люди не зациклюються на якомусь одному класі мотоциклів, потрібно поїздити на усьому
+1
thelik
  • thelik
  • 4 апреля 2014 в 10:34
гарний мотоцикл!
0
thelik
  • thelik
  • 3 апреля 2014 в 21:08
тебе не когда не кто не скажет как правильно тормозить, так у каждого свой тип езды разные мотоцикли и так д.
вот у меня появился трансалп, я понял что в нем нет тормозов по сравнению с фазером, но не чего приловчился

мой совет при каждом выезде разгоняйся до той скорости на которой ездиш и ТОРМОЗИ СО ВСЕЙ СИЛЫ например перед зеброй
+24
thelik
  • thelik
  • 28 марта 2014 в 21:06
0
thelik
  • thelik
  • 11 марта 2014 в 16:24
зачем столько с собой барахла везти
+1
thelik
  • thelik
  • 8 февраля 2014 в 11:34
как по мне, там лучше канистру маленькую возить
0
thelik
  • thelik
  • 9 января 2014 в 17:58
вовремя надо зарязать и проверять плотность, вот например в мокрых аккумуляторах бывает, что напряжение есть а плотности нет, сам с таким сталкивался, пришлось 6 раз заряжать, разряжать акамулятор маленьким током что бы поднялась плотность
+3
thelik
  • thelik
  • 9 января 2014 в 17:48
не когда не понимал людей которые ставят вольтметр на приборную панель! не ужели ето так важно ехать и смотреть как показывает 11.7в :D ))))
При перепечатке материалов, видео или картинок гиперссылка на «bikepost.ru» обязательна